• Categories
  • D’acampada pel Montseny

14/04/2015

Aquesta Setmana Santa hem anat d’acampada al Montseny. El primer dia, l’autobús ens va deixar a Santa Maria de Palautordera i, des d’allà, vam anar caminant fins al museu de Rafael Patxot, un mecenes que va néixer a Sant Feliu de Guíxols fa molts anys. Vam veure una pel•lícula sobre la seva vida i després vam dinar tots junts davant del museu. Quan vam acabar de dinar, vam jugar una estona i vam tornar a agafar les bosses per anar cap al campament. Al terreny d’acampada, hi vam trobar dos burros i un cavall!
    Al dia següent, vam pujar al Turó de l’Home. Tots vam acabar molt cansats perquè vam caminar moltíssim (és una muntanya de 1.706,7 m!), però la recompensa van ser les magnífiques vistes. Des de dalt del Turó de l’Home, vam poder veure els Pirineus, i tot el Montseny. Al vespre, quan vam tornar al campament, tots vam voler anar a dormir sense fer joc de nit!
    El dimecres, quan ens vam despertar, feia molt mal temps i hi havia molta boira. Havíem de desmuntar les tendes, perquè l’excursió d’aquell dia era portar el campament fins a un altre lloc. Vam fer-ho el més ràpid que vam poder, i tots ens vam posar la capelina i vam començar a caminar! Per sort, durant el dia el temps va canviar, i quan al migdia vam arribar al poble del Montseny per dinar, ja feia sol. A la tarda feia tanta calor que ens vam banyar al riu, i l’aigua estava gelada! El segon lloc d’acampada era molt amunt a la muntanya i tenia molt bones vistes. A més, aquell dia per sopar vam tenir verdura, i estava molt bona.
    Al matí següent, vam tornar a sortir a caminar i vam pujar al Cafè, un lloc on hi ha un edifici en ruïnes, on abans els pagesos anaven a prendre cafè mentre les cabres pasturaven. El Cafè està al Pla de la Calma, un lloc que també és força amunt a la muntanya, i que és molt maco. Allà ens vam fer els entrepans per dinar, i vam jugar molta estona.
    L’últim dia vam recollir-ho tot i vam baixar la muntanya. Vam tornar a parar al riu, on ens vam tornar a banyar! Després, vam arribar fins a un lloc on hi havia un camp de futbol. A l’hora de dinar, com a premi, cam menjar fideus a la cassola, i estaven boníssims!!! Després de dinar ja vam carregar-ho tot a l’autobús, i vam tornar cap a Sant Feliu!

Finalment volem donar les gràcies al nostre gran amic Kande per haver-nos ajudat a preparar totes les rutes i excursions. Han estat uns grans campaments i en part ha estat gràcies a tu!!!

Nenes, nens, monitores i monitors del Centre Excursionista Montclar

Últimes Notícies

(c) A.C.O.G., 2018. - NIF G55273130 Tribuna Ganxona, diari digital de Sant Feliu de Guíxols - Versió 2.0

Aquest lloc web utilitza cookies per tal que tinguis la millor experiència d'usuari. Si segueixes navegant estàs donant el teu consentiment per a l' acceptació de les esmentades cookies i l' acceptació de la nostra política de cookies, clica l'enllaç par a més informació.plugin cookies