• Categories
  • Comunicat de rebuig a la violenta actuació de les forces de seguretat de l’estat

02/10/2017

Des de l’AMIC, l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació, que agrupa 300 mitjans de Catalunya, les Illes Balears, el País Valencià i Andorra, mostrem la nostra absoluta indignació davant dels fets provocats per les forces de l’ordre públic de l’Estat espanyol contra la ciutadania durant la celebració del referèndum català. Fets vergonyosos i impropis d’un Estat que presumeix de democràtic i membre de la Unió Europea. Volem mostrar la nostra solidaritat amb les 844 víctimes i els seus familiars i el nostre rebuig a les actuacions d’aquest Estat que cada vegada s’allunya més de la ciutadania i del tarannà cívic i democràtic que caracteritza el nostre país.

A l’AMIC treballem per uns mitjans lliures, plurals i democràtics que informin i donin veu amb llibertat a una societat que vol estar informada i opinar. Ens sumem a l’aturada de país impulsada per la Taula de la Democràcia formada per PIMEC, CECOT, UGT, CCOO, entre d’altres, convocada per aquest dimarts, 3 d’octubre.